Hello baby!

Här hemma är det full fart mest hela tiden. Som vanligt med andra ord! Jag vill bara nämna att helgen var en av de bästa på länge. Vi hade härliga Evelina här med sina lika fina ungar. Embla njöt av att ha sina sysslingar här. Det var mycket bus kan jag lova! Vi bor ju lite trångt, så att ha fyra ungar här hemma är ett litet smått kaos. Men ett underbart kaos. Jag tycker om när det är fart runt omkring! Det blev rysligt tomt när de åkte hem igen!

Igår var det lekdejt med dagismorsorna och alla deras ungar i lekparken. Kul och trevligt till en början. Men sen tog allt bus på dagis och i lekparken ut sin rätt. De blev trötta och griniga. Inte helt underbart. Så det bar ett gäng skitungar vi fick ta hem.

Idag har jag tänkt fixa och greja hela dagen och börja planera inför packningen. Vi åker nämligen till Tyskland på onsdag. Nervöst men jäkligt kul och spännande! Vi blir borta i två veckor. Även om gubben kommer jobba lite så blir det även semester. Och jag såg igår att det är hockey-vm i Tyskland när vi är där. Och att de även ska spela i Köln, där vi kommer hålla till. Så det lär vara späckat med folk. Spännande!

Imorn är det ju sista april. Förra året flydde vi fältet men i år blir vi kvar i Uppsala. Det blir kanske en liten tripp in till stan, men framför allt ska vi på tivoli vid Gränby. Det ser Embla fram emot.

Vi har som sagt mycket som händer just nu och det är bara så kul! Snart är det sommar. Fy tusan vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0