Ny vecka

Nu är det måndag och ny vecka igen. Och här hemma har vi en prickig Embla och en skitbusig Freja, som föresten har fått lite nya mat och sovtider nu i och med sommartid. Omställning. Hon har börjat med smakportioner och det går jäkligt bra! Hon är störtförtjust i både gröt och morotspurén som hon hittills har hunnit testa. Jag tror att tuttmaten kommer bli utkonkurerat. Mina tuttar är fortfarande toppfavoriten, men det kommer nog snart ändras. Än så längre rockar mina tuttar fett!

Strax ska jag och lillskiten ut på en promenad medan gubben stannar inne med Embla, som ligger och tittar på barnkanalen. Det får man göra hela dagarna när man är sjuk!

Nu hör jag hur min lillskit skriker: " Mammmmmmaaaaaaa!! Jag vill ut på promenaaaaaaad. Sluta att hänga vid datoooooorn. Jäkla skitmammaaaaa jag vill ut NUUUUUUU!"

Så jag måste dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0