Hallå alla läckra!

Det ser tveksamt ut om vi kommer hem på tisdag. Men det återstår att se. Kanske hinner ändras lite. Det vet man ju aldrig. Skulle få veta idag om det är så att flygen kommer ställas in på måndag och framåt.

Idag tog Freja sina första kryptag. Hela två stycken!!! Snart springer hon runt och jagar granngrabbarna!

Nu håller vi på och fixar ihop oss och göra oss vackra(det sistnämnda står jag för). Sen rusar vi till Burgfesten. Eller snarare tar tågen dit. Ska bli spännande! Har sett fram emot det länge nu!

Igår var en riktigt mysig utflyktsdag med perfekt väder. Hoppas på lika bra väder idag.

Nej, nu måste jag pallra upp min pösiga bak ur soffan och börja plocka ihop oss och klä på mig och ungarna. Gubben kan förhoppningsvis klä på sig själv. Sen far vi!

Mot borgen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0