Tiden går fort

Tiden går fort när man har kul! Nu har vi redan hunnit vara här i fem dagar och det känns som om mycket har hänt under den tiden. Embla har blivit så jäkla stor! I förrgår såg hon en tysk flicka gunga och sen hoppa av gungan i hög fart. Flickan var i ungeför tio års åldern. Embla ville också kunna göra så. Och hon har övat kan jag säga så nu hoppar hon av gungan om och om igen. Så stolt hon ser ut!
Och Frejas första tand har dykt upp. Hon har varit lite smågrinig de senaste dagarna och det är ju inte så konstigt med den tanduppdykningen.

Idag blev vi kvar i Jülich och turistade runt lite här. Mysig liten stad som sagt, men inte en endaste mataffär som har öppet på söndagarna!! Blev lite småpanik ett tag, men det löste sig när vi hittade Burger King. Räddade!

Nu är gubben på jobbet och ungarna sover. Lite tid för mig själv. Härligt! Ska ta och göra mig lite te och mackor och mysa framför en halv film. Blir nog tidigt i säng ikväll. Känner mig ganska så skittrött.

Auf widersehn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0